суботу, 24 січня 2015 р.

Міністерство освіти і науки України

Освітяни отримають заробітну плату
Відповідно до Бюджетного кодексу України (зі змінами) та Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» фінансування професійно-технічних та загальноосвітніх навчальних закладів в цьому році здійснюватиметься за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам.
У зв'язку зі зміною принципу фінансування відбулись технічні затримки з виплатою зарплат педагогам за першу половину місяця. Станом на сьогодні ці проблеми вирішено. За повідомленням Державної казначейської служби на даний час ними здійснюється розподіл коштів субвенції відповідно до мережі розпорядників та одержувачів коштів, яка надана Міністерством освіти і науки України.
У січні поточного року місцевими органами виконавчої влади буде забезпечено виплату заробітної плати працівникам професійно-технічних та загальноосвітніх навчальних закладів.
Довідково:
У 2015 році на субвенцію для підготовки робітничих кадрів передбачено 5 839 080,1 тис. грн., на освітню субвенцію – 43 719 443 тис. грн.
Урядом прийнято постанови від 14 січня 2015 р. № 7 «Деякі питання надання субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету місцевим бюджетам» та від 14.01.2015 № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», якими затверджено Порядок та умови використання зазначених субвенції, встановлені розпорядники цих коштів, порядок фінансування субвенції органами Казначейства, порядок звітності та контролю.

Міністерство освіти і науки України

Проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Пропонуємо для розгляду, доопрацьований за результатами громадського обговорення, проект навчальної програми «Захист Вітчизни» для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Зауваження та пропозиції просимо надсилати на електронні адреси: victoriya2009@ukr.net; kvpmdu@rambler.ru.

Міністерство освіти і науки України



Міністр освіти і науки України Сергій Квіт привітав учасників ХХVІІ-ї Всесвітньої зимової Універсіади - 2015 та штаб делегації України з відкриттям змагань

Дорогі друзі!

Від щирого серця вітаю вас зі стартом ХХVІІ Всесвітньої зимової Універсіади - 2015.

Саме вам Українська держава довірила почесну місію представляти свій навчальний заклад та захищати спортивну честь вітчизняної галузі освіти.

Я вірю, що кожен із вас обов’язково переможе, примножить свої спортивні досягнення та продемонструє високий вишкіл серед світової спортивної студентської еліти!

Країна вболіватиме за кожного з вас. Сподіваємося, що завдяки нестримній волі до перемоги та патріотизму, ви підкорите п’єдестал пошани на нелегких спортивних трасах Словаччини та Іспанії на славу рідній Україні.

Зичу вам міцного здоров’я, наснаги, енергії, вдалих стартів та заслужених перемог.

З повагою,

Міністр освіти і науки України Сергій Квіт

http://www.mon.gov.ua/ua/news/43059-ministr-osviti-i-nauki-ukrayini-sergiy-kvit-privitav-uchasnikiv-hhvii-yi-vsesvitnoyi-zimovoyi-universiadi---2015-ta-shtab-delegatsiyi-ukrayini-z-vidkrittyam-zmagan

пʼятницю, 23 січня 2015 р.

Джачинто Бранди

Джачинто Бранди
Джачинто Бранди (1623-1691)

О, часи титанів! О, Відродження, нескінченне і божественне! О, Леонардо, Рафаель, Веронезе! Чотирнадцяте-шістнадцяте століття стали для світу епохою найбільших сплесків духу, величезних подвигів інтелекту. І особливо це відбилося в живописі. Ренесанс показав, що людина є вища за початок буття. Відродилося античне відчуття краси життя. Божества знову стали схожі на людей - чудесних, скоєних.

Італієць Бранди Джачинто жив через сто років після останніх стовпів Відродження Тіціана і Тінторетто. Його час вже називають часом бароко, часом дивних, химерно-динамічних образів.
Проте погляньте на його "Співочих ангелів". Тут ті ж, що і у Тінторетто, сміливі контрасти світла і тіні; те ж, що і у Тиціана, потужне звучання кольору. Це бароко тільки по століттю; по суті це все те ж нескінченне, безсмертне Відродження, до вершин якого досі прагнуть всі живописці. І будуть прагнути довго-довго - можливо, завжди. Тому що Ренесанс - це ідеал, а ідеалам повинно залишатися вічно недосяжними. Ангели чисті, як чиста юності; цей хлопчик зі скрипочкою, цей хлопчик з нотами, і ще цей, в центрі, в тіні, з піднесеним до неба поглядом ...

Картина була замовлена якиюсь західною католицькою церквою; і висіла б там, в пересиченій Європі, понині. Замість того осяє вона зали Орловського музею образотворчих мистецтв; з далекого сімнадцятого століття йдуть її благословенні промені в століття двадцять перше. Майже чотириста років торжествують на цьому полотні краса і гармонія дійсності; затверджується нерозривний зв'язок життя земної і небесної. Постояти біля цієї картини - що помолитися.






«Апостол Петро» 
З маєтку Степанівське Калузької губернії. 
Полотно, олія


«Христос в Гефсиманському саду»  гр. 1650 
Полотно, олія, 
Пінакотека, Ватикан

середу, 21 січня 2015 р.

Сандро Боттічеллі



Хронологія Життя
1445 Народився в сім'ї дубильника шкір Маріано ді Ванні Філіпепі Маріано і його дружини Змеральди в кварталі Санта Марія Новела у Флоренції.
1458 Маріано Філіпепі робить запис в кадастрі: "Сандро, мій тринадцятирічний син, вчиться читати і слабкого здоров'я". Боттічеллі в якості учня відвідує майстерню фра Філіппо Ліппі.
1467-1468 Боттічеллі відвідує майстерню Андреа Верроккио.
1470 Відкриває свою власну майстерню. Пише для Торгового суду "Силу". Ім'я Боттічеллі вперше згадується в "Червоній книзі" товариства св. Луки. Тут же вказується, що у нього працює учень Філіппіно Ліппі.
1474 З нагоди свята Св.Себастьяна на стовпі центрального нефа церкви Санта Марія Маджоре у Флоренції встановлюється картина Боттічеллі "Св. Себастьян". Безсумнівно, це та сама картина, яка зберігається зараз в Державному музеї в Берліні. Боттічеллі їде до Пізи для огляду фресок пізанського кладовища Кампосанто, пише фреску "Успіння Мадонни" в Пізанської соборі. Фреска залишилася незавершеною і загинула в 1583 р Замовлень на розписі в Кампосанто Боттічеллі не отримав.
1475 З нагоди турніру на площі Санта Кроче у Флоренції Боттічеллі розписує прапор для Джуліано Медічі, зобразивши на ньому Афіну Палладу.
1478 Для палацу Барджелло Боттічеллі пише фрески з фігурами змовників, повішених на воротах митниці. Фрески були знищені в 1494 році після втечі з Флоренції П'єр Медічі.
1480 Пише в церкві Оньісанті (всіх святих) фреску "Св. Августин".
1481 Запис в кадастрі батька художника: "Сандро ді Маріано, 33 роки, художник і працює вдома, коли хоче". Пише фреску "Благовіщення" для паперті монастиря Сан Мартіно делле Скалі.
1481-1482 Працює в Римі над фресками Сікстинської капели.
1483 Працює з учнями над розписом скринь у зв'язку з браком Джаноццо Пуччі і Лукреції Біні (на тему новели Боккаччо).
1485 Отримує винагороду від Аньйоло де Барді за "Мадонну з немовлям і Іоанном Хрестителем та Іваном Богословом", написану для вівтаря капели Барді в церкві св. Духа у Флоренції.
1487 Пише тондо для залу аудієнцій в Палаццо Веккіо ("Мадонна з гранатом").
1491 Бере участь у комісії з розгляду конкурсних проектів для фасаду собору Санта Марія дель Фьоре. Отримує замовлення на прикрасу мозаїкою двох склепінь капели св. Зіновія в соборі. Робота залишилася незавершеною, і її передали іншим художникам.
1493 Помирає брат Джованні і приїжджає з Неаполя брат Сімоне.
1494 Купує разом з братом Сімоне за 156 великих флоринів маєток з віллою.
1495 Лоренцо Медічі замовляє Боттічеллі ілюстрації до Данте.
1497 Працює разом з помічниками над декорацією вілли Кастелло для Лоренцо ді Пьерфранческо Медічі.
1498 Заява в податкове управління про те, що Боттічеллі з братом Сімоне живуть у будинку своїх племінників Бенінказа і Лоренцо. 29 травня на площі Синьорії спалений Савонарола. Публікація у Венеції книги Луки Пачолі, де він пише про Боттічеллі як про великого майстра.
1499 Написані фрески (нині втрачені) в капелі Веспуччі в церкві Оньісанті.
1501 Закінчує "Різдво" - єдиний твір, датоване та підписане самим Боттічеллі.
1502 Франческо ді Малатести, агент герцогині феррарської Ізабелли Гонзага д'Есте, пропонує їй передати роботу по завершенню розпису кабінету Боттічеллі, якого йому "дуже хвалили як прекрасного художника і як людину, охоче виконує бажання замовника і зайнятого менше, ніж двоє інших [Перуджино і Мантенья]; з ним я велів поговорити, і він згоден взятися за це і охоче послужить Вашому Високості ".
1503 Уголіно Верін в поемі "Прославлення міста Флоренції" порівнює Боттічеллі з Зевксис і Апеллесом.
1504 Увійшов до комісії художників, якій було доручено вибрати місце для установки микеланджеловского "Давида". Боттічеллі запропонував сходи Флорентійського собору (приняли пропозицію Філіппіно Ліппі і самого Мікеланджело - площа Синьйорії).

1510 Помер 17 травня і похований на цвинтарі церкви Оньісанті.




Юдіф з головою Олоферна. Близько 1470-72. Дошка

Чудо Святого Елігія (фрагмент). Близько 1493 Дерево, темпера

Пьета (Оплакивание). Около 1495. Доска

Поклоніння волхвів. Близько 1465. Дошка

Портрет Данте. Близько 1480-85. Полотно, олія

Портрет Джуліано Медічі. Близько 1475 Дошка

Портрет юнака. 1482. Дошка

Преображення. Близько 1500. Дерево, темпера

Портрет молодої жінки. Близько 1476-78. Дошка

Портрет чоловіка з медаллю. Близько 1473-74. Дошка, темпера

Настаджо дельи Онесті, Сцена третя. Близько 1483 Дошка, темпера...

Настаджо дельи Онесті, Сцена третя. Близько 1483 Дошка, темпера

Покаяння Святого Ієроніма. Близько 1490-93. Дерево, темпера

Поклоніння волхвів. 1476-77. Дошка

Портрет молодої жінки. 1485. Дошка, темпера

Марс і Венера. Близько 1485-86. Дошка

Моління про Чашу. Близько 1504 Дошка

Містичне Різдво (фрагмент). Близько 1501 Полотно, темпера

Містичне Різдво. Близько 1501 Полотно, темпера

Наклеп. Близько 1494-95. Дошка

Народження Венери. Близько 1484-86. Полотно, темпера...

Народження Венери. Близько 1484-86. Полотно, темпера

Настаджио дельи Онести, Сцена вторая (фрагмент). Около 1483. Доска, темпера

Настаджо дельи Онесті, Сцена перша (фрагмент). Близько 1483 Дошка, темпера

Портрет молодої жінки. 1485. Дошка, темпера

Видіння Святого Августина. 1488. Дошка

Вилучення серця Святого Ігнатія. Близько 1487. Дошка

Данте и Беатриче, из Божественной Комедии Данте (фрагмент). 1480. Рисунок пером и тушью

Знаходження тіла Олоферна. Близько 1470-72. Дошка

История Лукреции. Около 1496. Дерево, темпера

Коронування Марії. Близько 1490-93. Дерево, темпера

Мадонна дель Маньіфікат. (Фрагмент) Близько 1482

Мадонна дель Маньіфікат. Близько 1482. Дошка

Мадонна дель Маре. 1470. Дошка

Мадонна дель Падільоне. Близько 1493 Дерево, темпера

Мадонна з гранатом. 1487. Дошка

Мадонна з книгою. 1482. Дошка, темпера

Мадонна з Немовлям і Святими Марією Магдалиною, Іоанном Хрестителем, Козьмой, Даміаном, Франциском Ассизским та Катериною Олександрійської (фрагмент). Близько 1470-72. Дошка, темпера

Мадонна з Немовлям, ангелами і Святим Іоанном Хрестителем. 1488-90. Дошка

Мадонна Причастя. Близько 1472 Дошка

Афіна і Кентавр. 1482. Полотно

Благовіщення (Благовіщення Честелло). 1489-90. Дошка, темпера

Весна. Близько 1480 Дерево, темпера на гіпсовому грунті

Стійкість. 1470. Дошка

Святий Іоанн Богослов, який пише на Патмосі Книгу Одкровення. Близько 1490-93. Дошка

Святий Августин, що пише в своїй келії. Близько 1490-93. Дерево, темпера


вівторок, 20 січня 2015 р.

Цікаво знати. Шедеври світового мистецтва

Ієронім Босх



Хронологія Життя
Ок. 1450 Ієронімус ван Акен народився в родині художників в Хертогенбосе, в герцогстві Брабант (нині - південь Голландії).
Ок. 1470 Пише картину "Се людина", одну з найбільш ранніх, що дійшли до нас робіт. Ймовірно, тоді ж приступив до створення "Фокусника".
1474 Перша документальна згадка про художника.
Ок. 1478 Помирає батько художника, Антоній ван Акен.
1480 Вперше згадується в документах як художник. Одружується на Алейт Гойартс ван дер Меєрвенні. Пише картину "Видалення каменів, дурості". Завершує незакінчену роботу батька в соборі святого Іоанна.
1486 Вперше згадується в списку членів Братства Богородиці.
1488 Запрошений в якості почесного гостя на щорічний новорічний банкет Братства.
Ок, 1490 Робота над картиною "Віз сіна".
Ок. 1500 Робота над картиною "Сад земних насолод".
1504 Пише на замовлення Філіпа Красивого, герцога Бургундського, триптих "Страшний суд", - з бічними панелями, які зображують Рай і Пекло.
Ок. 1510 Завершує роботу над картинами "Спокуса святого Антонія" і "Мандрівник".
1511 Робота над розп'яттям для Братства Богородиці.
1512 Робота над мідним панікадилами Братства Богородиці.

1516 Помирає незадовго до 9 серпня: в цей день, згідно з документами, в соборі святого Іоанна відслужили панахиду за художником.


Легенда про месі святого Григорія

Спокуса св. Антонія

Фокусник

Коронування терням

Розп'яття

Сім смертних гріхів (стільниця)

Гротескові начерки

Корабель дурнів

Розп'яття святий Юлії На бічних панелях Розп'яття святий Юлії зображені молиться святий Антоній (зліва) і два работорговця (праворуч)

Се людина

Смерть скнари

Страшний суд (Фрагмент)

Віз сіна

Несення хреста

Поклоніння волхвів

Сад земних насолод

Св. Іоанна на Патмосі

Страшний суд (права панель)

Видалення каменів дурості

Вознесіння праведників

Молитва св. Ієроніма

Страшний суд (гравюра)

Іоанн Хреститель у пустелі